Komşu Kızı Leyla

 Selam benim ismim sedat. Başımdan gecen bir seks hikayesini anlatmak istiyorum sizlere. Komsumuzun kızı vardı adı leyla 16 yaşında tam bir afet. daha lisede okuyor. Ben onla iyi anlaşıyordum ve sürekli bir birimizin evine gelip gidiyorduk. Bir gün evde kimse yokken leyla geldi. Oturuyorduk ole konu seks muhabbetine geldi leylaya sordum sen hıc seks yaptın mı dıye sevismis ama hiç seks yapmamış.

Tabi bu muhabbetler acılırken benim yarakda seks hikayeleri  hafiften kalkmaya başladı. sonra leylanın elini tuttum ve senden hoslanıyorum leyla dedim ve dudaklarına yapıstım ılk basta itiraz etti bana. Ama sonra kendini bana bıraktı zevke gelmişti galiba oda. Elimi memelerine attı ve sıktırmaya basladım hafıften inlemeye baslamıstı. sonra elimi kilodunun içine soktum ve okşamaya başladım. Sedat yeter artık yapmayalım ben bakireyim olmaz filan dedi ama dinlemedım ben soydum iyice. Kendimde soyundum ve sürtmeye başladım.

Çok zevk alıyordu bir ara gözleri kayar gibi oldu. Sürterken yavasca kafasını sokmaya basladım bişey demedi. Birden bir yüklendim zaten kan gelmeye başlamıştı. Evin içinde çıglık atmaya başladı. Agzını elimle kapadım ve tekrar yuklenmeye basladım gözleri bu sefer direk kaydı ve bagırması kesilmisti artık bir kadın olmus ve zevk almaya başlamıstı. o gün onunla 3 4 aat sikişdik. 2 3 senedir devamlı sikişiyoruz bana diyor ki evlensem gene sana veririm diyor ee verecek tabi ilkler unutulmaz.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski