Kız Arkadaşım İle Seks Yaparken Kız Kardeşim Gördü

 Kız arkadaşım Defne ile keyifli bir öğle yemeği yerken, hikayeni paylaş ailesinin birkaç haftalık tatil için yakında gideceklerini söylediğinde ve onlar yokken tam zamanlı olarak onunla kalmak isteyip istemediğimi sorduğunda.


“Bu harika olurdu, ben de çok isterim. Peki ya kardeşim?" Diye sordum.
"O buralarda olacak, burası onun da evi." biraz veciz bir şekilde yanıtladım.

"Hayır, öyle demek istemedim, o çok havalı, sadece ne kadar vahşi olabileceğimizi merak ediyorum." 

Bana yaramaz bir gülümseme gönderdi ve sessizce, "Ailem döndükten sonra bir tatile ihtiyacın olacak," dedi.
Diğer şeyler hakkında sohbet ederken yemeğimizin geri kalanının tadını çıkardık ve bir konsere gideceğimiz hafta sonu için planlar yaptık. Vedalaşıp işe geri döndüğümüzde onu öpüp sıktım.

Günümün geri kalanını sohbetimizi düşünerek, olasılıklar üzerinde kafa yorarak geçirdim. Birkaç yıldır birbirimizi görüyorduk ve ikimiz de ebeveynlerimizle birlikte kalmamıza rağmen birlikte harika zaman geçirdik. Kız arkadaşım süper ötesi bir güzeldi, birlikte olunacak zeki ama ateşli bir kızdı ve bir erkeğin sevişme tavrı vardı, buna uygun bir seks dürtüsü vardı. Kendimi şanslı hissediyorum ama o da öyle.Kız kardeşim sex yapmamızı istedi.  1.60 cm'den biraz fazla, kalın, kısa siyah saçlarım ve iri vücudumda düzgün kaslar var ama o uyuyor, yarım kafa daha kısa ama iyi tonluydu ve mükemmel orta büyüklükte göğüsleri ve atletik bacaklarıyla bronzlaşmıştı. neredeyse bir yüzücü fiziği. Düz sarı saçları ve yeşil gözleriyle yakışıklı bir çift oluyoruz ve ikimiz de çoğu zaman her şeye hazırız. Bu, çok fazla araba seksi ve arkadaşlarının kanepelerinde olması anlamına gelse de, Bütün zaman boyunca sadece bizim dolu olduğumuz birkaç tatil ve gezide bulunduk. Neyin peşinde olduğumu ve garip çalışmamın nedenini biliyordum. İlk ayrıldığımız zamanı, ikimizin de neleri kaçırdığımızı keşfetmenin sevincini keşfettiğimizi, cinsel deneyimdeki boşlukları doldururken eğlendiğimizi düşündüm. Gerçek seks hikaye paylaşımı
Düşüncelerim kızkardeşi üzerinde fantezilerime kaydı. Bunu bizim için mahvetmesinden korkmadım, kız kardeşi kadar güzeldi ve kendisi de en iyi kızlardan biriydi, etrafta olmak çok eğlenceliydi. Defne ve ben yirmili yaşlarımızın başındaydık. Kız kardeşiyle aynı boyda olmasına rağmen, çok daha yumuşak bir yapıya sahipti ve belirgin şekilde daha büyük göğüsleri olan biraz daha kıvrımlıydı. Bazen onların küçük hareketlerini inceleyene kadar akraba olduklarını söylemek zordu. Hatta bizi birkaç kez yakalamış, bir keresinde işimizin bittiğini duyduğunda bize kahvaltı getirmişti. Sık sık bizi çalışırken görmek hakkında ne düşündüğünü merak ettim. Bildiğim kadarıyla kendi erkek arkadaşı vardı, sanal sex hikayeleri oku bu yüzden muhtemelen kız kardeşi ve benim etrafta olmamız hakkında aynı şeyi düşünüyor olurdu.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski