Oğluma Doğum Günü Süprizi Yaptım

 Oğlum birkaç hafta önce 18 yaşına girdi, doğum günü parasını harcayabilmesi için onu alışveriş merkezine götüreceğime söz verdim. Bu yıl 50 yaşına girdim ve bunu hissediyorum. Sex hikayeleri oku Yanlış anlama, hala çocukları deli edebilirim , bu aralar çok giymemeye çalıştığım için bazı yerlerde ne giydiğime dikkat etmem gerekiyor (sadece tembel).  Bu yüzden oğlumun (mehmet) alışveriş yapması için bolca zaman olacak. Onu bıraktım ve araç için ihtiyacım olan birkaç şeye bakmak için en yakın otomobil mağazasını buldum. Sears, alışveriş merkezindeki en yakın otomobil mağazası. Yolda, kadın bölümüne sapıyorum ve gözüme bir şey çarpıyor mu diye şöyle bir bakıyorum. Bu sefer hiçbir şey gözüme çarpmıyor ama iç çamaşırı bölümünde çekici bir kadın külotu tutuyor ve gözüme ilişiyor, görüyorum ki hiç vakit kaybetmeden belimi düzeltip incelemeye gidiyorum. şimdiye kadar kayboldu. Külot alışverişi yapmamam gerekiyordu ama bu tangalar bana bir süredir sahip olmadığım bir acele veriyordu. Gerçekten sevdiğim 3-4 çift daha buldum ve uyduklarından emin olmak için onları denemeye karar verdim. kasaya giderken ani bir işeme dürtüsüyle karşılaştım ve onu içimde tutamayacakmışım gibi hissettim. Ve avmnin tuvaletine doğru koşarcasına yürüdüm.


Tuvalete geldiğimde bay ve bayan tuvaletlerin bozuk olduğunu gördüm ve neredeyse kalp krizi geçirecektim, sonra bir aile tuvaleti gördüm ve çok şükür düşündüm. Kapıya gittim ve kapıda zar zor asılı duran bir (bozuk) işareti gördüm ve artık daha fazla tutamadığım için gerçekten sinirlendim. Etrafa bir göz attım ve boşver dedim içeri giriyorum. Tuvalete giriyorum ve neden kapalı olduğunu merak ediyorum. burası büyük ve burada iki tezgah var, bu yüzden daha büyük olduğu için sonuna kadar gidiyorum. Ben büyük bir inilti ve iç çekerken kedim her yere işemeye başlamadan önce külotumu zar zor yere koyabildim. O anda gözlerimi açtım ve duvarda büyük bir delik gördüm ve bu mu diye düşündüm. Tuvaletin kapalı olmasının nedeni bu mu? kim bir yumruk büyüklüğünde bir bütünü tezgahların arasındaki duvara koyar ki? Parmaklarımı deliğin üzerinde gezdirdiğim anda tuvalet kapısı açılıyor ve kendi kendime bunun nasıl kapalı bir tuvalet olduğunu düşünüyorum ama burada olduğum için utanarak sessiz kalıyorum. bu yüzden klozete oturuyorum hala külotumu indirdim, eğer bölmenin altına bakarsanız, güzel elbise ayakkabılarının etrafında küçük siyah bir tanga görürsünüz.

Öyle olup olmadığını anlayamadım. Bir kadın ya da erkek, ta ki adamın ayakkabılarını görene kadar ve anında yüzü kızardı ve neredeyse paniğe kapıldı. Orada sessizce oturuyorum ve hiçbir şey duymuyorum, bu yüzden biraz burnum geliyor. deliğin hala orada olduğunu hatırlıyorum ve bakmaya başlar başlamaz yanımdaki kişi ayağa kalkıp bana doğru dönüyor. tek gördüğüm kot pantolondu sonra bir fermuarın açıldığını duydum ve baktığımda bütünü görüyorum Vieny bir horoz bütünü dürttü ve neredeyse kalp krizi geçirecektim. Rastgele bir horoz kapalı bir tuvalet tezgahından geçiyor. Bütünüyle hayrete düşüyorum ama ona ne kadar çok bakarsam o kadar çok açılırım (birkaç yıl içinde kocam yüzünden bir horoz görmedim). Korkmuştum ve ne yapmam gerektiğinden emin değildim ama içime bir dürtü geldi ve elim harika görünen horoza doğru kaydı.  Sex hikayeleri paylaşımı Elimde büyüyen bu muhteşem görünümlü horozu yavaş yavaş stoklamaya başladım. Bu horoz çok büyük, kendi kendime düşündüm, amım ıslanmaya başlıyor ve külotumun ıslanmaya başladığını hissedebiliyorum. Bacaklarımı açtım ve bu rastgele horozu hazırlarken şişmiş klitorisime masaj yaptım ve daha önce hiç bu kadar yaramaz hissetmemiştim. elim yorulmaya başlıyor ve bu adamın cumming'e yaklaştığını görmüyorum. Bu yüzden biraz cesaret aldım ve dizlerimin üzerinde bana hediye edilen bu rastgele büyük horozu emmeye başladım. şaftını ağzıma kaydırmadan önce her iki tarafta dudaklarım ile onu alay ederek yaladım ve bundan büyük bir zevk iniltisi duyuyorum rastgele adam. En az 8 inç olmalı ve gerçekten kalın olmalı, kocamdan daha büyüktü! Kendi kendime düşündüğüm gibi bu horozdan yeterince alamıyorum. Olabildiğince bu rastgele horozun hepsini yutuyorum ve bir sararmış tuvalette tüm bunlar boyunca horozunu boğazıma sokmaya devam ediyor. Ben onun horoz yutma sırasında ben hiç düşünmedim ya biri içeri girerse, umurumda değildi. İçimdeki sürtük dışarı çıktı ve memnun etmek istedim.

Yapabildiğim kadar onun sikini derinleştirmeye devam ettikçe sikleri büyüyor ve kalınlaşıyor ve hatta biraz boğuluyorum ama adam pes etmiyor , o ağzımın içinde seğirmeye devam ediyor. benim kedi tamamen benim külot ile sırılsıklam ve eli artık kesmiyordu. Gerçekten cesur oldum ve onun sikini ağzımdan aldım ve yağlamak için bir kez daha üzerine tükürdüm. Klozete oturmadan ayağa kalkmadan önce külotumu çıkardım. Derin bir nefes aldım ve kıçımı bu gizem bütününe olabildiğince yerleştirdim. etrafıma sarıldım ve büyük mantar kafasını benim sıkı sırılsıklam amcığıma kaydırdı. Bu çok iyi hissettiriyor. Uzun zamandır bir horoz yaşamadım. Seks hikaye paylaşımı sitesi Gerçekten inlemeye başlamıştım ve kimsenin sesimi duymasını istemiyordum ve siktir git. Hızla damlayan ıslak külotumu kaptım ve susmak için ağzıma tıktım. Külotlarım tadına bakmak için ağzıma gelene kadar ne kadar iyi tattığımın farkında değildim. bu yeni bir duyguydu, kendi kendime düşünmekten hoşlanabilirdim. bu noktada kıçım duvara ve deliğe bastırılıyor ve bu gizemli adam amımı çarpıyor, elinden geldiğince derine iniyor ve benim sıkı amımı dolduruyor, ben onun vieny horoz benim kedi gergin hissedebiliyor ve o onun horoz kaymak için durdu çünkü nefesini yakalamak zorunda sanırım girer ve benim külot tadı bu kadar iyi merak ediyorum ne kadar kötü tadı bu yüzden ne yaptım thaats düşündüm. Ben onun horoz takoz için kendimi zorlayarak onun bütün horoz yuttu. 

Vay. onun horoz tadı eskisinden daha iyi. Mantar kafasını emmeye başladım ve vidayı bitirmem gerektiğini söyledim, bu yüzden onun horozunu ağzımdan çıkardım ve damlayan kedime geri kaydırdım. Bu sefer onunla dalga geçiyorum ve sadece kafasını içeri sokup geri kalanına dokunmadan kafasını sürüyorum ve işe yaradığını anlayabiliyordum. daha fazla hareket etmeye ve daha fazla ses çıkarmaya başladı, bu yüzden yakın olduğunu biliyorum. hala büyük horoz kafasını alay ederken, tüm yolu geri ittim ve beni tamamen doldurduğunu hissettim.Ensest seks hikayeleri oku Giydiğim külotu aldım ve onu panties.now ile ovuşturmaya başladım. şimdi beni sikiyle doldururken amımı ona geri atıyorum, sikinin büyüdüğünü hissediyorum, bu yüzden boşalmak üzere olduğunu biliyorum, bu yüzden karar verdim Onu duvardaki bir bütünden olabildiğince hızlı becermek için. Adamdan bir inilti vardı ve onun cumming olduğu için çekildiğini hissettim ama o bütüne karşı geri kaydım ve onun horozunu yuttum, bu yüzden o anwyhere gidemedi ve vücudunun titrediğini ve kalın tam cumshot'ın masum kedimi doldurduğunu hissedebiliyordum ve iyi hissettirdi! Bir süre daha içimde kalmasına izin verdim, sonra onun horozunu kaydırdım. Hala gergindim, bu yüzden külotumu aldım ve adama beni hatırlaması için bir şeyler vermek için onları bütüne koydum. ona külotu kaydırdıktan sonra aceleyle tuvalette dışarı koştum ve mağazanın tamamen farklı bir bölümüne koştum. kim olduğunu görmeyecekti. Mağazada koşarken saate bakıyorum ve 835 olduğunu fark ettim ve oğlumu yemek alanından almaya karar verdim. şimdi dükkânın içinden yemek salonunun dışına doğru koşuyorum ve arkama bakıp da kapıdan girdiğini görene kadar oğlumu göremediğimi fark ediyorum. mehmet gülümsüyor ve bana bakıyor ve en azından ben değildim diyor.

Eve giderken oğluma yerel eczanede hızlı bir şekilde durmam gerektiğini ve sadece orada beklemem gerektiğini söyledim. Araba çünkü uzun olmayacağım. orada sadece 10 dakika kaldım, eve devam ederken mehmet bana var mı diye sordu alışveriş merkezinde mi arıyordum ve kahretsin ürünü aramadım bile bu yüzden yalan söyledim ve hayır onlarda ne yoktu dedim istedim. ve bir b planı hapı alabilmek için gerçekten eczanede durdum çünkü içimde rastgele bir yabancı boşaldı ve bir yabancıya verirken külotum olmadığı için biraz dışarı sızdığını hissedebiliyordum.

Birkaç gün geç mehmet mahalledeki arkadaşlarla dışarıda oynuyordu ve bir sürü kıyafet yaptım ve iyi olmaya karar verdim ve oğullarım kıyafetleriydi. Kıyafet sepetini alt kata, bodrum katına sürükledim ve kıyafetlerini dışarı attım. Renklere ayırıp onları yıkamaya atarken sıska siyah bir dantel görüyorum ve duyduğumuz şuydu diye düşündüm. gömleği çıkarırken siyah dantelli bir tanga gördüm ve gerçekten tanıdık geldiğini düşündüm. sonra bunları verdiğimi fark ettim ve anında iki ile ikiyi topladım! Ben sadece emdim ve oğlumu alışveriş merkezindeki duvarda bir bütün olarak becerdim ve ikimiz de bilmiyorduk. Utandım ve eylemlerimden pişman olmaya başladım ama külotlara ve oğlumun ne kadar büyük ve sert olduğuna dair düşüncelere ve aynı zamanda içimde ne kadar harika hissettiğine ve amcığım tekrar ıslanmaya başladı. Kendime klitorisimi hızlıca ovuşturdum ve hayatımda sahip olduğum en hızlı şeyi yaptım. kıyafetlerini yıkamayı bitirdim ve tangamı geri aldım. Anne oğul gerçek sex hikayeleri mehmet geldiğinde arkadaşlarıylaydı bu yüzden ona kıyafetlerini yıkadığımı söyledim ve o da bana teşekkür etti.
 Kokumu taze ve kilitli tutmak için o külotu tekrar giymeye karar verdim arkadaşları sonunda ayrıldı ve odasında bir şey aradığını görebiliyordum. Yanından geçip ona ne yaptığını sordum ve bana bir şeyi yanlış yere koyduğunu söyledi ve içinden küçük bir sırıtış çıkardı. Ona verdiğim külotu arıyordu ama sürekli yanımdaydı. Arada bir, meyve sularımı her yerine almak için amımı ovuştururdum. Oğullarımın kıyafetlerini kuru bir şekilde beklerken ona duşa atlamak üzere olduğumu söyleyin ve onunkini yıkadığımdan beri sepetimi aşağı indirebilir ve çamaşırlarımı çamaşır makinesine atabilirse, kabul etti. Duştaydım ve kapıyı açıp sepetin aşağıya inmesini sağladım. s yaptımGizli külotları kirli sepetime koyacağımdan emin olabilirsiniz. Merak etmesi için ona zaman tanımak için bu sefer uzun bir duş almaya özen gösteriyorum. Mehmet kıyafetlerini çıkardı ve kıyafetlerimi oraya koymaya başladı. Seks hikayeleri oku O dantelli tangayı gördüğünde ve bu neden burada ve barajda diye düşündüğünde neredeyse sona ermişti annem beni yakaladı. sonra o cum lekeli külot benim olduğunu fark etti..

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski