Oğlum İle Yaşadığım Gerçek Sex Hikayem

  Merhaba adım aysel oğlum ile geçen sex hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Oğlum ali 19 yaşında ben ise 46 yaşındayım. Ertesi sabah bir iş toplantısı için evden erken çıkmak zorunda kaldım, bu yüzden akşama kadar Ali'yi görmedim. Gün içinde odaklanmakta zorlandım. Önceki gecenin görüntüleri, planladığım işimi devralmaya devam etti. Bir dakika sonraki çeyreğin finans raporlarını inceliyorum ve bir sonraki an oğlumun sert penisinin boşalma öncesi parıldadığını hayal ediyorum. Amım bütün gün yandı. Neyse ki öğleden sonra, beni meşgul eden ve başka şeyler hakkında düşünmememi sağlayan toplantılarla doluydu.


Eve 18:00 civarında geldim. Ali büyük televizyonumuzda Youtube izliyordu ve "Hey Anne!" diye  bağırdı. Ensest sex hikayeleri Birkaç dakika sonra mutfağa daldı. Okul, ev ödevi, futbol antrenörü ve gününün diğer yönleri hakkında sohbet ettik. Her şey normal görünüyordu. Hatta daha iyi. Sonunda duygularıma yenip "Peki migren hapı yine işe yaradı mı?" diye sordum.

“Anne” dedi, “harika! Diğer haplardan çok daha iyi hissediyorum. Migren çok çabuk geriliyor ve gerçekten iyi uyuyorum ve sisli olmak yerine açık kafayla uyanıyorum. Bu kadar iyi hissetmem çılgınca. O hapı aldığımda çılgınca rüyalar görüyorum ama fena değiller, sadece eğlenceli ve tuhaflar.”

Ona sadece gülümsedim. "Tamam, herhangi bir değişiklik olursa bana haber ver. Her şey gerçek olamayacak kadar iyi geliyor. Yaşanmış sex hikayeleri Doktorun sana bu ilacı verdiği için çok mutluyum." Bunu söylerken içten içe gülümsedim.

Günler birkaç hafta normal seyrinde devam etti. Birkaç gecede bir Ali'yi uyurken kontrol ederdim, hem iyi bir anne olmak için hem de migren hapı almadığı halde gece ereksiyon olup olmadığını kontrol ederdim. Onlara neden olan hapların olduğuna ikna olmaya başlamıştım.

Zihnim ve bedenim giderek cinselleşiyordu. Düşüncelerim sürekli Ali'nin sikiyle ilgili düşüncelerle dolup taşıyordu. Neredeyse her gece, bazen iki kez mastürbasyon yapıyordum. Her seferinde karşılaşmamı yeniden yaşadım, boşalması ağzımı ve dilimi sular altında bırakırken horozunun dalgalanmasını hissettim. Amımı traş etmeye karar verdim, gençliğimden beri yapmadığım bir şey. Pürüzsüz, kel höyüğümü hissetmek bana Ali'nin yumuşak horozunu ve taşaklarını hatırlattı. Çabucak ıslandım ve kayganlaştım.

Birkaç gün sonra, Ali gözleri neredeyse kapalı ve elleri başını tutarken yavaşça içeri girdi. Amım hemen ısınmaya başladı. "Anne, hapları alabilir misin?" O sordu. Yapacağımı söyledim, sonra ona sımsıkı sarıldım. bedenimi onunkine bastırıp kokusunu içine çektim. gerçek sex hikayeleri Birkaç dakika sonra ona iyi geceler öpücüğü verdim ve odasından çıktım.

Bir saat sonra onu kontrol etmeyi planladım. Herhangi bir fırsat ortaya çıkarsa daha hazırlıklı olmak istedim. Herkesin daha az elbiseyle rahat etmesi için ev termostatını birkaç derece yükselttim. Çıplak soyundum ve küçük ipeksi bornozumu giydim. Saçımı arkaya bağladım. Dildomu aldım ve bornozumun cebine koydum. Her ihtimale karşı yanımda birkaç bez getirdim.

Ali'nin odasına parmak uçlarımla girdim ve yatağın üzerine ayaklarının yanına oturdum. Annesinin sevgi dolu önerisiyle spor şortunu tekrar giydi. Odaya dönük bir şekilde yan yatıyordu, battaniyeyi üzerine gevşekçe örtmüştü. Eğer ereksiyon olsaydı, bu açıdan göremezdim. Vücuduna birkaç taş verdim, adını sesleniyor. Herhangi bir yanıt alamadı. Battaniyeyi yavaşça vücudundan kaldırdım ve bir kenara koydum. Yavaşça kalçasını iterek Ali'nin sırtını yuvarladım. Şortları çadırlıydı. Amım heyecandan fışkırdı. Daha önce olduğu gibi, şortunun üstünü vücudundan dikkatlice çektim ve onları poposunun altına çekmeye başladım. Şortlar tamamen giderse ikimizin de daha rahat olacağını fark ettim, o yüzden gittiler. Bununla, çıplak oğluma bakıyordum ve 6 inçlik siki tavanı işaret ediyordu.

Yatağın rahatlığında onun parçalarını keşfetmek istedim, bu yüzden bacaklarını yavaşça açıp bir tane yerleştirdim. ayağını yere dayadı ve diğer dizini duvara dayadı. Bu bana onun horozuna, taşaklarına ve iç uyluklarına tam erişim sağladı. Karnıma yattım ve yüzüm onun mahrem yerlerinden birkaç santim uzakta olacak şekilde öne doğru yürüdüm. Ensest sex hikayeleri Toplarının çuvallarında yavaşça hareket ettiğini ve horozunun nabzının ritmiyle hafifçe hareket ettiğini görebiliyordum. Ortam aydınlatmasını yansıttığı için pürüzsüz teninin görünümünü sevdim.

İleriye doğru uzanarak sikini tuttum, şeklini, uzunluğunu ve çevresini yeniden takdir ettim. Mükemmel bir örnek gibi görünüyordu. Yavaşça onu krikoya başladım, top çuvalının benimle birlikte hareket etmesini izledim. Yüzümü daha da yaklaştırdım, yanaklarımı iç bacaklarının yumuşak derisine dokundurdum, sonra da kasıklarına giden yolu öptüm. Onun eti benimki kadar yumuşaktı. Kendimi merkezinde topladım, başımı eğdim ve oğlumun hafif miskini koklayarak dudaklarımı penisinin bastırdım. Dilimi çıkardım ve buruşuk cildin garip dokusunu hissederek testislerine dokundum. Torbasını tekrar tekrar yaladım, parıldayan tükürük parlaklığıyla boyadım. Ben onun horoz tabanına kadar çalıştım, sonra öptüm ve zirveye giden yolumu yaladım. Birkaç dakika sonra sarsılarak ve biraz inleyerek boşalmaya başladı.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski