47 Yaşındaki Yengemi Acımasızca Siktim

 Selam benim ismim emre 26 yaşındayım. Sizlere teyzem ile başımdan gecen ensest seks hikayesini paylaşacağım. Bu olay 23 yaşımda başımdan geçti ve teyzem ile 3 yıldır düzenli olarak birbirimizi tatmin ediyoruz. Teyzem selma çok güzel değil aksine 170 boyda 87 kiloda kilolu bir bayan. Kocasından boşanalı çok oldu ben daha çocukken boşanmış yani bi 10 seneden fazla oluyor. Selma bizim eve de devamlı gelir gider çay içmeye sohbet etmeye.

Günlerden pazartesi evde kimse yok bende işe gitmedim. Kapı çaldı ben tahin ettim dedim kesin teyzemdir. Açtım kapıyı selma napıyon emre dedi geçti içeri. İyi valla teyze ne yapayım oturuyom öyle tek başıma iyi ki geldin dedim. Seks hikayeleri Onunda canı sıkkınmış. Dertleşmeye başladık biz ondan sonra .

ENSEST SEKS YAPACAĞIM AKLIMA GELMEZDİ

Ensest seks hikayesi yaşayacağım heleki teyzem ile aklıma bile gelmezdi. Oturduk biz neyse dertleşiyoruz. Bu yaştan sonra kocasızlık zor oluyor emre tek başıma yapamıyorum. Artık tutunacak bir dala ihtiyacım var gibisinden bana dert yanıyordu. Bende teyze nasıl olsa dayanmışssın bu yasa kadar bu saatten sonrada bişey olmaz dedim. olur mu emre dedi benimde ihtiyaclarım var dedi. Aklımına geldi ne ihtiyacı oldugu ama genede bir sorayım dedim. Ne ihtiyacın var teyze söyle ben gidereyim dedim. Senin gideremeyeceğin ihtiyac bu dedi. Nasıl yani dedim. Sçylersem ayıp olur anlamıssındır zaden dedi. 

Jeton düştü benim anladım teyze dedim sen seks istiyorsun. Yanakları biraz kızardı Direk söylenir mi öyle dedi. Napayım teyze ben acık sözlüyüm bilmiyormusun dedim evet dedi. İşte sen ypamassın derken eğer istersen teyze senle ilişkiye girerim kimseyede söylemem dedim. Olmaz dedi bende sen bilirsin diyerek kalktım odama gittim. Yanlız kaldı bi 10 dakika kadar ve odama geldi. Emre kararımı verdim kimseye söylemeyeceğine söz verirsen sana bütün vücudumu gösterir elletirim dedi. Söz veririmde sadece gösterip elleteceksen hiç aöma dedim. Oda ilk etapda biraz ilkidi sonra tamam istediğini yap dedi. 

Sonrasında gel anıma dedim geldi soyunmaya başla dedim ben ondan önce soyundum zaten benim yarrağı görünce ne kadar hasret kaldığını anladım. Elle penisimi demeden direk ağzına aldı öyle bir emiyor ki adeta anlatamam çok deli gibi emiyor. Sonra emre dayanamıyorum hemen sok içime sönsün bu ateş dedi. Sokmaya başladım yavaşca içine girdikce sik beni erkeğim bunca yıl nerdeydin sen demeye başladı. Tabi azgınlıpımda var benim içime boşal demeye başladı ve içine bir posta attırdım. Sonra durmadan tekrar ağzına aldı ve benimkini kaldırdı. O gün ailem aksama kadar gelmediği için cok mutlu oldum doymak bilmiyordu teyzem 9 posta attım.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski