Kız arkadaşımın Kızlığını Bozdum

   Selam ben arda sizlere başımdan geçen bir sex hikayesini anlatmak istiyorum. 25 yaşında 179 boyunda bakımlı sarışın bir erkeğim. Kız arkadaşımın kızlığını bozdum adı defne 165 boyunda 20 yaşında 56 kilo çok süper kalçalara sahip bir kız. Telefonla konuşurken arkadan ailemin misafirliğe gideceğini öğrendim. Arzuladığım kızı eve çağırmak için bir fırsat geçti elime. Defne ile telefonda konuşuyordum zaten ailemin misafirliğe gideceğini ve evin 4-5 saat boş kalacağını söylediğimde çok sevdiğim bir film var izleyebilecek olduğumuzu söyledi. 

 biz defne ile kararlaştırdıktan sonra buluşacağımızı ben hazırlıklara başladım. Aradan bir saat geçtikten sonra kapının zili çaldı . Defne gelmişti sanki sex hikayeleri yapacağımızı anlamış gibi seksi kıyafetler giymişti. Bu duruma oldukça sevindim çünkü bende sex için hazırlanmıştım. İçeri geçtik ben bir 5 dk markete kadar gittim alkol filan almak için o içmeyeceğini söyledi ama ben içmek istediğimi söyledim o da tmm dedi. 

Sonra istediği filimi açtık ve yan yana oturup bir duble şarap koyduktan sonra filmi izlemeye koyulduk. Benim aklım sikimde tabi durmuyor. elimi yavaşça omzuna attım bir şey demedi. Kız arkadaşım defne Bir 5 dakika sonra elimi yavaşça göğüslerime attım. Arda ne yapmaya çalıştığını anlıyorum ama olmaz dedi. Bende dediklerini hiç duymamış gibi yaparak göğüslerini ellerken bir anda onu ateşli dudaklarından öptüm. Beni itti ve bir daha yapmamamı söyledi ama ben bir daha dudaklarına yapıştım. Bu sefer karşı koyamadı ve bir 5 dakika kadar öpüştük. öpüşürken bir yandan da ellerimi amına doğru götürdükçe  sanki sobaya dokunuyor muşum gibi oluyordum.Biraz amını elledikten sonra kucakladım ve onu yatağa götürdüm. hızlı bir şekilde soydum ve yatırdım. Tertemiz pürüzsüz bir am karşımdaydı. Yalamak istediğimi söylediğimde hayır demedi. Belki 10 dakika kadar yaladım 1 defa ağzım ile boşalttım.

ağzımla boşalttıktan sonra benim ki taş gibi oldu daha fazla dayanamıyordum. Onun için bu ilk seks denemeyimi olacağı için yavaş yapmamı söyledi ve kandan korkup korkmadığımı sordu. Kormadığımı söyledim ve başını yavaşça amının 1 cm içine yerleştirdim. Sonra yavaşça sokmaya başladığımda ıkınmaya başladı arda yavaş diyordu zaten fazlada sokmamıştım. Sonra birden hepsini dibi ne kadar soktum. Biraz çığlık attı. Seks hikayeleri yazacağımı bilmiyordum. Rastgele bu site ile karşılaştım. Defne ile 3 saat boyunca durmadan sikiştik. Kaç defa boşaldığımı bilmiyorum.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski