Azgın Yengemi Siktim

 Merhaba degerli takipçilerim bugün sizlere başımdan geçen bir seks hikayesi ni anlatmak istiyorum. yengem ismi özge azgın cıtır cok güzel yani kişiden kişiye değişen ama bana göre çok iyi kalçalara ve memelere sahip olağan üstü bir bayan. Aklımdan onunla ilişki yapacağımı geçirirdim ama bu hayalin bir gerçek olacağını hiç düşünmemiştim.

Bir gün abim işe gitti ve yengem makina bozuldu dedi beni evine çağırdı. O eve girene kadar aklımda yengemi sikmek yoktu. Ta ki bluzla görene kadar onu oda ney öyle varya tam bir afet olmuş zaten fazla yaşlıda değil 39 yaşında tam sikilecek yaşta seks hikayeleri bul neyse devam ediyorum. Beni içeri buyur etti. Girdim ne oldu yenge dedim.

Yengecim çamasır makinası su kaçırıyor kirliler var yıkayamıyorum yapabilirmisin dedi. bende önceden boş servisinde çalıştığım için biliyordum makinayı onarmasını. Tamam yenge sen bekle ben hemen yapacam bunu dedi. Cay içermisin dedi bana bende olur azgın yengem neden olmasın dedim.

Bir yandan çay içiyordum bir yandan da makineyi yaparken bluzun acık bıraktığı bacaklara bakıyordum. aman tanrım oda neydi öyle  tertemiz bembeyaz bacakla. Aklım çok farklı yönlerde çalışıyordu. tamamen artık kafam gitmiş gibiydi 5 dakikalık işi aklım karışıkken 15 20 dakikada bitirdim. Yengem yorulmussundur gel sen otur ben seks hikayeleri oku sana bir cay daha koyayım dedi.

Geldi çayı getirdi yanıma oturdu artık dayanamıyordum duyguları ifade etmemin bir anlamı olmalıydı ama nasıl yapıcam hakkında bir fikir sahibi değildim. Yarramın kafası patlıyacak tı kalktı. Caktırmadan tuvalete gideyim diye ayaga kalktım. Üstümde eşofman vardı ve kabarmıs bir şekilde belli oluyordu.

Öylece ayakta kalakaldım yengem yarrama bakıyor bende yengeme bakıyorum bir 2 dakika kadar birbirimize bişey demeden bakıştık. sonra yengem suratında ufak bir kızlık hissi ile samet bune dedi. Yenge kusura bakma filan dedim ama kzımıs belliydi. Sevgilin yok mu bu kadar olur olmadık yerlerde kaldırıyorsun kocaman cocuksun bunları yapma birdaha dedi. Bende yenge sevgilim yok malesef 31 cekmesinide sevmiyorum dedim.

Oh ne rahat konusuyorsun karsımda 31 filan acayım da sik bali beni dedi şakayla kızgınlıkla karısık. Benim ağzımdan da yanlışlıkla olur hadi yapalım diye bir cümle cıktı. Durakladık ikimizde özgenin suratında kızgınlık gitmiş bir tebessum gibi his vardı. Yavasca bişey demeden yaklaştı ve elini sikime attı. Atar atmaz biraz daha hareketlenme yaşadım. Eminmisin yengeni sikmek istiyormusun dedi. Bende aramızda kalacağı sürece eminim seni çok arzuluyorum dedim.

ARtık yengemin vucüduna dokunabiliyordum. Amını filan seks hikaye sitesi ellemeye basladım oda esofmanı sıyırdı direk agzına aldı ah diye bir ses cıkdı benden. ' dakika geçti geçmedi ağzına boşaldım. Yengemde tam orospu ruhlumudur nedir hepsini yuttu döllerimin. Sonra yalamaya devam etti tabi ereksiyon yüksek bende birdaha kalktı.

 Samet dayanamıyorum canım içime gir bu sefer içime boşal dedi. Bana zaten knuşması yetiyordu. Abimin işten gelmesine yarım saat filan vardı. !0 dakika domalma pozisyonu yardımıyla siktim içine boşaldım. sonra toparlandık. Hergün gelebilirsin eve beraber olman için yengem seni çok seviyorum dedi. Buda böyle bir anımdır keyifle okudunuğunuzu seks hikayeleri düşünerek iyi akşamlar diliyorum sizlere.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski