Üvey Kardeşimi Siktim

 Hepinize merhaba benim adım ayhan şimdi sizlere başımdan geçen ve hala devam eden ensest seks hikaye sini paylaşacağım. Çok seveceğinizden ve severek okuyacağğınızdan çok menunum. 19 yaşındayım babam annem evli değil boşandılar ben babamla kalıyorum. Bir tane üvey annem ve bir tanede seksi kalçalara sahip üvey kız kardeşim var benim.

İlk tanıştığımızda aman tanrım ben bununla aynı evde nası yaşıyacam demiştim ama sonradan alıştım. Üvey kardeşimin ismi aysel yeşil gözlü esmer biraz etine dolgun ama suratı çok güzel bir kız. Daha 16 yaşında ve ergenlik çağında. hglweb.com yanımda mayoyla filan otururz ellerim şaka yaparım ve bu beni git gide çılgınlaştırır.

Aklıma kötü kötü şeyler gelir sonra gider tuvalete 31 çekerek kendimi rahatlatırım. Taitildeyiz o zaman üvey annemle babam gezmeye cıktılar dısarı. Aysel ile evde yanlız kaldık yaz ayları hava sıcak evde bikini ile duruyor. Bir mutfağa bir yukarı bir aşşa devamlı önümde gezip duruyor. Bakire daha hiç ilişkiye girmemiş sormadım ama öyle tahmin ediyorum zaten dogruda cıktı.

Geldi yanıma oturdu çok sıcak hava ya bişeyler mi yapsak denize filan gidelim dedi bana. Bende evde oturcam ben dedim biraz gıcık oldu bana. sonra gögüslerine bakarken tam elleriyle kapattı ve napıyorsun sen pislik dedi bana. Ne oldu dedim sex hikayeleri insan kardeşinin memelerine bakar mı dedi. Bakmaz ama kardeşim olsaydın dedim gözüm kaydı kusura bakma azgınlık var bende biraz dedi.

Sinyali verdim ona oda anladı ama hiç pozitif olumlu tepkiler vermedi devamlı küfür etmeye başladı. bende artık dayanamıyordum ve ellerimi memelerine attım. Bana kalktı tokat attı seni anneme söylicem bunu yapamassın falan filan. Ben tabi hiç oralı değilim ne yaparsan yap seni burada sikecem dedim Odaya kaçmaya çalışırken salonda  yakaladım belinden yere yatırdım ve sürttürmeye başladım.

Artık bir kadın olacaksın hazırlan dedim bagırmaya calıstı. Elimle agzını kapattım yarra cıkardım başladım sürtmeye. Sanki zevk alıyordu sesi kesilmişti. Elimi ağzından çekdim. Kurbanlık koyun gibi duruyordu öyle hareket etmeden. Sonra yavasca içine girmeye başladım. Acıyor dur yapma dedi. birden kökledim ama o sesini duymak istediğim için ağızını kapatmadım.

Çıkardım yarağı amından kan olmuştu  sende kalk  canım gidelim yıkayalım dedim. Banyoya soktum ayseli eliyle yarağımı sıvaslatıyorum bir yandan da elışsın diye parmaklarımı sokuyorum. Banyoda boşalttım ayseli artık beni daha çok istiyordu. Babam giller gelene kadar sikiştik artık eşim gibi oldu aynı evdeyiz nasıl sa devamlı seks yapıyoruz çok mutluyuz.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski