Suriyeli Olgun Komşumla Sikiştik

 Evet Merhaba arkadaşlar bir suriyeli sikiş hikayesi  okumaya hazırmısınız. O zaman hemen bşlıyorum ismim mert 27 yaşında bekarım ve ailemle yaşıyorum. Bizim evimiz gecekondu ve mahallemizde aynı şekilde yanımıza suriyeden gelen bir aile taşındı. + çocuk bir baba ve anne. Maddi durumları biz gibi kötü onlarından. Zaten suriyelileri biliyorsunuz peçeli değişik bir insanlar suratlarını göremiyorsunuz. Ama ben o zaman o kadının alev alev yandıgını sadece gözlerinin içine bakarak hissetmiştim.

Tahminleriminde daha ötesinde kocası dertten tasatan sikemiyormuş bile. Neyse biz konumuza geri dönelim. bizim mahallede yardımseverdir. Böyle durumu bizden kötü insanlara biz hep yardım ederiz. Benim eski kıyafetlerim vardı ve ogulları vardı 17 18 yaşlarında ona vermeyi düşündüm. Aileme sordum onlarda tamam dedi hemen toparladım. Bir koşu zile bastım kadın kapıyı açtı ve buyurun dedi. Baktım çok güzel türkçe konuşuyor. Merhaba benim ismim mert mahallemize yeni taşınmışsınız ve annem bunları size vermemi istedi dedim. o da çok teşeşkkür ederim diyerek bana bir çay ısmarlayacagını söyledi.

Bu kadar hızlı olacağını beklemiyordum. İçeri girer girmez çayı boşver vücudumu görmek istermisin dedi ben bir anda irkildim ilk defa bu kadar hızlı seks yapacaktım. Direk dudaklarına yapıştım kadının. Fatıma hiç hayır demedi ve eliyle sikimi okşamaya başladı. baya büyük sikin varmış anlaşılan beni iyi boşaltacaksın dedi. bende bir sokayım hayran kalacaksın bu mahalleden taşınmak istemeyeceksin dedim. direk eğildi ve yalamaya başladı. Ağzıma boşal ilk postayı yutmasını çok severim tadı çok güzel dedi. O beni bitirdi zaten boşalmam 5 dakika bile sürmedi. Sonra amına sürtmeye başladı saksoyu bıraktı ve benimki yine hareketlendi.

Sürterek kaldırdı inanabiliyor musunuz bunu bana hiçbir kadın yapmadı şu hayatımda. Sertleştiğini anlayınca üstüme çıktı ve gözlerimin içine bakarak yavaşça amına sokmaya başladı. dardı ve yeni sulanmaya başlamıştı girmede güçlük çeken penisimi çok zorluyordu. En sonunda başardı ve hızlı bir şekilde boşalmalısın kocam şimdi gelecek dedi. Tamam dedim 10 dakika kadar 4 5 farklı pozisyonda fatıma yı siktim. Senden çok hoşlandım dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu. bunda sonra beni her gün siker misin dedi bende evet dedim. Tam 1 sene oldu bıkmadan usanmadan hergün sikişiyoruz. Kocası buradan taşınalım diyormuş ama o istemiyormuş tabi ben gibi bir sikici durarken hangi bayan ister ki...

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski