Yiğenimi Siktim

 Merhaba benim ismim ahmet yiğenim ile başımdan geçen bir seks hikayeleri seks hikayesini sizlerle paylaşmak istedim. Yiğenimin ismi semiha 18 yaşında benim yaşım 41 olgunum ben. Semiha yeni üniversiteye başladı. Genç ve güzel bir kız. Benide çok sever tabi onu sikmeye başlayınca aşık oldu bana. bizim eve gelir gider devamlı bir gün yengesi işde iken eve geldi dayı napıyorsun filan dedi oturdu kız beni delirtmek için giyinmiş sanki askılı bir bluz bu nedir ya çok güzeldi. İste o zaman aklıma geldi. Yanıma oturdum ve seviglisini sordum oda var ama benle hiç ilgilenmiyor buluşmuyor dedi. Hiç ilişkye girdin mi onunla dedim hayır bakireyim dedi. Bende yarak kalkmıştı birden dudaklarına yapıştım iktirdi beni ve bağırmaya sex hikayeleri oku demeye başladı. Bende ağzını kapattım.

Bir çırpıda bluzu cıkardım kendi kemerimide çözdüm ve sürtmeye başladım çırmak atmaya çalıştı bende kemerle ellerini bağladım artık birley yapamıyordu kabak gibi göt karşımda idi. oda bir şey yapamayacağını anlayınca rahat bıraktı kendini. Seni çözünce bağıracakmısın dedim gözleriyle hayır dedi. ellerini ve agzını çözdüm. Ağzına al ve yala dedim tamam dedi ve yalamaya başladı. Sikim taş gibi olmuştu. domattım semihayı krem getirdim dolaptan götüne ensestseks hikayeleri parmak ata ata sürüm ondan sonrada yarragımın kafasına sürdüm ve yavas yavas sokamya basladım.

 Kafasını soktum birden acıyor dayı çıkar dedi. Bende buraya kadar gelmişken olmaz dedim ve  birden hepsini soktum sesi çogalınca da elimle kapattım. bir iki defa git gel yaptım baktım  sesi kesildi elimi çektim. o aldığım zevk anlatamam imdi yaşamanız lazım. Böylece akşama kadar yengesi gelene kadar 5 6 posta attım. Dzenli olarak sikişiyoruz şimdi. Evlensin bakireliği gitsin. Bana verirmisin diyorum ben yada sen ölene kadar bu ilişki adult seks hikayeleri bozulmayacak diyor demmek ki çok hoşuna gitmiş dayısının yarağı.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski