Yan Komşum Murat İle İlişkim

 Merhaba degerli okuyucularım seks hikaye okumayı seviyorsanız bu yazımın gerçek olduğunu bilmenizi isterim. Şimdi benim adım buse olgun bir kadım ama yaşımı göstermeyen bir fiziğim ve tipim var. Dulum kocamdan ayrıları 10 ay kadar oluyor aklınızdan neler geçiyor düşünebiliyorum. Konuyu uzatmadan geçiyorum. Komşum murat yakııklı bir genç benden küçük tabi aramızda 10 12 yaş kadar var.

Seks de yaş önemli değil biliyorsunuz. Sexde sadece cinsel performans ve partnerine vereceğin zevk önemli. Murat bir gün bizim eve geldi abla anahtarı annem giller götürmüş dışarıda kaldım beni evine davet edermisin annem giller gelene kadar oturayım dedi. Seks hikayeleri Bende tamam dedim ve içeri girdi murat. Sonra bir çay koydum iç rahatına keyfine bak dedim ve duş alacaktım zaten murat gelmeden öne murat duş alacam 15 20 dakika kadar işim var dedim.

Tamam abla diyerek televizyonu açtı ve kumandayı eline alıp televizyonda film seyretmeye başladı. Ben banyoya gittim soyunmaya başladım suyu açtım bir yandan ısınsın diye. Sonra girdim suyun altıma tüm vücudumu ovalamaya başladım. muratın beni anahtar deliğinden izlemesini tahmin etmiştim ama yapmaz diye düşündüm meğer yapmış. Seks hikayeleri Sikini de kaldırmış  ben banyodan cıktım baktım oturuyor koltukta benimde üstümde sadece bornoz var.

Şöyle göz ucu ile muratın sikine baktım bayağı byük pantalonu zorluyor yırtacak neredeyse. Benim içim bir değişik oldu tabi ne zamandır ilişkiye girmiyordum. Ben giyinmeye gidiyorum ddim tamam dedi. Odaya geçtim bornozu çıkardım çırıl çıplağım birden kapıyı açtı ve bana bakmaya başladı. Ben kısık sesle bir çığlık attım. Napıyorsun murat dedim oda abla sana bakmak istiyorum dedi sikim kalktı belki birşeyler yaparız dedi. Olmaz filan derken bu birden elini göğüslerime attı. Yapma hayır olmaz sen benden küçük sün desem de beni dinlemedi zaten eli çoktan amımdaydı.

Sonra yavaş yavaş göğüslerime önerek uçlarını ıssırıp sıktırmaya başlıyordu. Bende göğüslerime inince zevkden dört köşe olmuştum kendimi bıraktım. Göbeğimden yavaş yavaş amıma doğru inmeye başladı. Dilini amımın içine öyle sokuyordu ki bu duyguyu size anlatamam. domalma pozisyonuna geçtim ve içime girmişti bile çoktan. deli gibi hızlı bir şekilde ileri geri yapmaya başladı. Artık kendimi erkeğime teslim ettim ve bundan sonrada etmeye devam ediyorum. Bir sonraki sex hikayem de görüşmek dileği ile iyi günler canlarım.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski